Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Χαρούμενη γιορτή της Μητέρας!!!

Χρόνια πολλά και χαρούμενα σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
Πείτε το σ'αγαπώ με κάθε τρόπο!!!

Από τον κήπο μας 
 Και είναι ώρα να δώσω κι εγώ με τον δικό μου τρόπο την ευχή μου για τη δική μου τη μητέρα.

Αγγέλων να'χα τη φωνή
και ποιητών τη πένα
για να υμνήσω μάνα μου
την αγάπη μου για σένα

Τα όμορφα τα μάτια σου
πράσινα σα λιβάδι 
είναι σαν να μου δίνουνε
το πιο γλυκό σου χάδι

Οσα δε λέω μανούλα μου
το σ'αγαπώ τα κλείνει
για όλα όσα μού'δωσες
κι ακόμα μου τα δίνεις

Μανούλα μου γλυκειά σ'ευχαριστώ για όλα όσα κάνεις, για όλη την υπομονή σου, για την αντοχή σου, για την απέραντη αγάπη σου. Συγγνώμη που νευριάζω πολλές φορές και δεν έχω υπομονή, συγγνώμη αν σε αποπαίρνω, συγγνώμη που δεν είμαι η καλύτερη κόρη για σένα.αλλά να ξέρεις ότι σ'αγαπώ βαθειά κι αληθινά και δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη ΜΑΝΑ από σένα. Σ'ευχαριστώ που είσαι εσύ και που είσαι εδώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου